داشبورد تبلیغات توییتر در تبلو Tableau
این شتاب دهنده تبلو Tableau به شما این امکانات را می دهد:
- ارزیابی و بهبود عملکرد کمپین های بازاریابی خود با تبلیغات توییتر
- تاثیرگذارترین کمپین ها را شناسایی کنید
- به کارآیی کمپین در موارد زیر توجه کنید: آگاهی، تعامل، تبدیل
- بهبود بازده سرمایه گذاری
- نتایج بهینه سازی کمپین را در طول زمان حسابرسی کنید
منابع
- سایت مرجع / Developer Website
- فایل راهنما
- فیلم آموزشی
- به سوالات کلیدی کسب و کار خود پاسخ دهید
Answer Key Business Questions
- سرمایه گذاری های بازاریابی ما چقدر کارآمد هستند؟
- آیا آگاهی را افزایش می دهیم؟ آیا تعامل را توسعه می دهیم؟
- کارایی کمپین های ما چقدر است؟
- آیا عملکرد مالی کافی داریم؟
- هزینه هر کلیک، هزینه هر اقدام، هزینه هر سرنخ چیست؟
- نظارت و بهبود KPI ها
Monitor and Improve KPIs
Awareness
- تعداد بازدیدها: تعداد دفعاتی که تبلیغات شما روی صفحه نمایش داده شده است
- CPM (هزینه به ازای هر 1000 نمایش): هزینه در هر میلیون (نمایش): هزینه متوسط به ازای هر 1000 بار نمایش (بیان شده به واحد پول)
- مجموع هزینه: مقدار کل تخمینی پولی که برای کمپین، مجموعه تبلیغاتی یا تبلیغ خود در طول برنامه زمان بندی آن خرج کرده اید (به ارز بیان می شود)
Engagement
- CPC (هزینه به ازای هر کلیک): هزینه به ازای هر کلیک: میانگین هزینه هر کلیک (بیان شده به واحد پول)
- CPA (هزینه به ازای هر اقدام): هزینه به ازای هر اقدام: میانگین هزینه هر تعامل اجتماعی (بیان شده به واحد پول)
- کل کلیکها: تعداد کلیکهایی که روی لینکهای موجود در آگهی که به مقاصد یا تجربیاتی در فیسبوک یا خارج از آن منتهی میشوند.
- CTR (Click-Through-Rate): نرخ کلیک: تعداد کلیک هایی که تبلیغ شما دریافت می کند تقسیم بر تعداد دفعاتی که تبلیغ شما نشان داده می شود (بیان شده بر حسب درصد)
- کل تعاملات توییت: تعداد تمام تعاملات (ریتوییت، پاسخ، لایک…)
- تعامل توییت در هر نمایش: میانگین تعداد تعاملات توییت (بازتوییت، لایک، پاسخ…) در هر نمایش
- تعداد لایک های توییت: تعداد دفعاتی که توییت های شما توسط کاربران در توییتر لایک شده است
- مجموع بازتوییتها: تعداد دفعاتی که توییتهای شما در توییتر به اشتراک گذاشته شده یا دوباره ارسال شدهاند
- مجموع پاسخ های توییت: تعداد کل پاسخ ها یا نظراتی که روی توییت های شما انجام شده است
- تعداد فالوورها: تعداد کل کاربرانی که انتخاب کرده اند حساب توییتر شما را دنبال کنند (در محدوده کمپین ها)
Conversion
- CPL (هزینه به ازای سرنخ): هزینه به ازای هر سرنخ: هزینه ای که برای ایجاد یک مشتری بالقوه جدید برای تیم فروش شما از یک کمپین بازاریابی فعلی (بیان شده بر حسب ارز) لازم است.
- کل سرنخ ها: تعداد کل مشتریان احتمالی که جزئیات اطلاعات خود را به اشتراک گذاشته اند (مانند ایمیل)
- LTR (نرخ سرب): نرخ سرب: تعداد مشتریان بالقوه در هر کلیک (بیان شده بر حسب درصد)
Other
- کمپین ها: تعداد کمپین های تبلیغاتی
- ویژگی های داده های مورد نیاز
Required Data Attributes
- دوره (تاریخ): پریود تاریخ
- نام گروه آگهی (رشته): نام گروه آگهی
- Tweet Text (رشته): Tweet Text
- نام کمپین (رشته): نام کمپین
- وضعیت توییت (رشته): در حال اجرا، توقف…
- هزینه (عددی): مقدار هزینه شده
- لیدها (عددی): تعداد مشتریان بالقوه
- لایک های توییت (عددی): تعداد لایک های توییت
- ریتوییت ها (عددی): تعداد ریتوییت ها
- پاسخهای توییت (عددی): تعداد پاسخهای توییت
- پیرو (عددی): تعداد فالوور
- تعاملات توییت (عددی): تعداد تعاملات توییت
- کلیک ها (عددی): تعداد کلیک ها
- Impressions (عددی): تعداد برداشت
داشبوردهای مرتبط:
12 خرداد 1402
6 خرداد 1402
دیدگاهتان را بنویسید