داشبورد رسانه اجتماعی (Social Media)

داشبورد رسانه اجتماعی (Social media) یک ابزار قدرتمند برای تحلیل و بهبود استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی شماست. این به شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را بهتر بشناسید، تعامل بیشتری با آن‌ها داشته باشید و اثربخشی تبلیغات و محتوای خود را ارزیابی کنید.

در زیر توضیحاتی در مورد عناصر و اطلاعات مهمی که ممکن است در یک داشبورد تبلو مشاهده کنید، آمده است:

داشبورد رسانه اجتماعی (social media)
لایسنس تبلو (tableau)

Tableau Software

با پلتفرم تحلیلی پیشرو در جهان آشنا شوید

شاخص های داشبورد رسانه اجتماعی

این بخش شامل آمار اصلی مربوط به حضور شما در شبکه‌های اجتماعی است. این اطلاعات می‌تواند تعداد دنبال‌کنندگان، تعداد پست‌ها، تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها، و سایر معیارهای مهم را نشان دهد.

این بخش اطلاعاتی در مورد پست‌های شما در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. می‌توانید اطلاعاتی مانند تعداد بازدیدها، تعداد انگیزه‌ها (لایک‌ها)، تعداد به اشتراک‌گذاری‌ها، و نرخ تعامل (انگیزه به تعداد بازدیدها) را ببینید.

این قسمت به تفسیر نرخ تعامل شما با مخاطبان می‌پردازد. این شامل تحلیل تغییرات نرخ تعامل در طول زمان، شناسایی محتواهای موفق و ناموفق، و تعیین معیارهای موثر برای افزایش تعامل می‌شود.

این بخش ممکن است به شما اجازه دهد پیام‌ها و نظرات مشتریان را در داشبورد تبلو مدیریت و پاسخ دهید. این ارتباط مستقیم با مخاطبان و مشتریان شما را بهبود می‌بخشد

Social Media Dashboard

داشبورد رسانه اجتماعی “Social Media” یک ابزار تجزیه و تحلیل مورد استفاده در مدیریت و نظارت بر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی  است. این ابزار تبلو (Tableau) معمولاً به منظور پیگیری و اندازه‌گیری عملکرد و تأثیر حضور شرکت یا سازمان در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.