داشبورد تبلیغات فیسبوک در تبلو Tableau
این شتاب دهنده تبلو Tableau به شما این امکانات را می دهد:
- ارزیابی و بهبود عملکرد کمپین های بازاریابی خود با تبلیغات فیس بوک
- تاثیرگذارترین کمپین ها را شناسایی کنید
- به کارآیی کمپین در موارد زیر توجه کنید: آگاهی، تعامل، تبدیل
- بهبود بازده سرمایه گذاری
- نتایج بهینه سازی کمپین را در طول زمان حسابرسی کنید
منابع
- سایت مرجع / Developer Website
- فایل راهنما
- فیلم آموزشی
- به سوالات کلیدی کسب و کار خود پاسخ دهید
Answer Key Business Questions
- سرمایه گذاری های بازاریابی ما چقدر کارآمد هستند؟
- آیا آگاهی را افزایش می دهیم؟ آیا تعامل را توسعه می دهیم؟
- کارایی کمپین های ما چقدر است؟
- آیا عملکرد مالی قابل توجهی داریم؟
- هزینه هر کلیک، هزینه هر اقدام، هزینه هر سرنخ چیست؟
- نظارت و بهبود KPI ها
Monitor and Improve KPIs
Costs & Return on Investment
- مجموع هزینه: مقدار کل تخمینی پولی که برای کمپین، مجموعه تبلیغاتی یا تبلیغ خود در طول برنامه زمان بندی آن خرج کرده اید (به ارز بیان می شود)
- ROI %: بازده سرمایه: نسبت بین حاشیه و هزینه برای ارزیابی کارایی یک کمپین (بیان شده بر حسب درصد)
Reach
- تعداد بازدیدها: تعداد دفعاتی که تبلیغات شما روی صفحه نمایش داده شده است
- CPM (هزینه به ازای هر 1000 نمایش): هزینه در هر میلیون (نمایش): هزینه متوسط به ازای هر 1000 بار نمایش (بیان شده به واحد پول)
- مجموع افراد رسیده: تعداد افرادی که حداقل یک بار تبلیغات شما را دیده اند. میزان دسترسی با نمایشها متفاوت است، که ممکن است شامل بازدیدهای متعدد از تبلیغات شما توسط افراد مشابه باشد.
- هزینه به ازای هر نفر به دست آمده: میانگین هزینه به ازای هر نفر (به واحد پول بیان شده) مشغول کردن
Engage
- مجموع کلیکهای لینک: تعداد کلیکهایی که روی لینکهای موجود در آگهی که به مقاصد یا تجربیاتی در فیسبوک یا خارج از آن منتهی میشوند.
- CPC (هزینه به ازای هر کلیک): هزینه به ازای هر کلیک: میانگین هزینه هر کلیک (بیان شده به واحد پول)
CTR (Click-Through-Rate): نرخ کلیک: تعداد کلیک هایی که تبلیغ شما دریافت می کند تقسیم بر تعداد دفعاتی که تبلیغ شما نشان داده می شود (بیان شده بر حسب درصد) - کل تعاملات اجتماعی: تعداد تمام تعاملات (لایک، اشتراک گذاری، نظر، واکنش)
- مجموع لایک های صفحه: تعداد لایک های صفحه فیس بوک شما که به تبلیغات شما نسبت داده می شود
- تعداد اشتراکگذاریهای پست: تعداد اشتراکگذاریهای تبلیغات شما. افراد میتوانند آگهیها یا پستهای شما را در جدول زمانی خود یا دوستان، در گروهها و در صفحات خود به اشتراک بگذارند.
- مجموع نظرات پست: تعداد نظرات در مورد تبلیغات شما
- تعداد واکنشهای پست:تعداد واکنشهای تبلیغاتی شما. دکمه واکنشها در یک آگهی به افراد اجازه میدهد تا واکنشهای مختلفی را نسبت به محتوای آن به اشتراک بگذارند: مانند، عشق، هاها، وای، غمگین یا عصبانی.
- CPA (هزینه به ازای هر اقدام): هزینه به ازای هر اقدام: میانگین هزینه هر تعامل اجتماعی (بیان شده به واحد پول)
Convert
- ارزش کل خریدهای وب سایت: ارزش کل خریدهای وب سایت برای محصولات متعلق به یک بخش کاتالوگ مورد استفاده در یک کمپین (به ارز بیان می شود)
- کل سرنخ های وب سایت: تعداد رویدادهای سرنخ که توسط پیکسل در وب سایت شما ردیابی شده و به تبلیغات شما نسبت داده می شود.
- LTR (نرخ سرب): نرخ سرب: تعداد مشتریان بالقوه در هر کلیک (بیان شده بر حسب درصد)
- CPL (هزینه به ازای سرنخ): هزینه به ازای هر سرنخ: هزینه ای که برای ایجاد یک مشتری بالقوه جدید برای تیم فروش شما از یک کمپین بازاریابی فعلی (بیان شده بر حسب ارز) لازم است.
- ویژگی های داده های مورد نیاز
Required Data Attributes
- دوره (تاریخ): گزارش تاریخ شروع
- نام کمپین (رشته): نام کمپین
- هزینه (عددی): مقدار پولی که برای کمپین، مجموعه تبلیغاتی یا تبلیغ خود در طول زمانبندی آن خرج کردهاید.
- برداشت ها (عددی): تعداد دفعاتی که تبلیغات شما روی صفحه نمایش داده می شود
- دسترسی (عددی): تعداد افرادی که حداقل یک بار تبلیغات شما را دیده اند. میزان دسترسی با نمایشها متفاوت است، که ممکن است شامل بازدیدهای متعدد از تبلیغات شما توسط افراد مشابه باشد.
- کلیکهای لینک (عددی): تعداد کلیکهایی که روی لینکهای درون آگهی به مقصد یا تجربیات، در فیسبوک یا خارج از آن منجر شده است.
- لایک های صفحه (عددی): تعداد لایک های صفحه فیس بوک شما که به تبلیغات شما نسبت داده می شود
- اشتراکگذاری پست (عددی): تعداد اشتراکگذاریهای تبلیغات شما. افراد میتوانند آگهیها یا پستهای شما را در جدول زمانی خود یا دوستان، در گروهها و در صفحات خود به اشتراک بگذارند.
- ارسال نظرات (عددی): تعداد نظرات در مورد تبلیغات شما
- واکنشهای ارسالی (عددی): تعداد واکنشها در تبلیغات شما. دکمه واکنشها در یک آگهی به افراد اجازه میدهد تا واکنشهای مختلفی را نسبت به محتوای آن به اشتراک بگذارند: مانند، عشق، هاها، وای، غمگین یا عصبانی.
- سرنخ های وب سایت (عددی): تعداد رویدادهای سرنخ که توسط پیکسل در وب سایت شما ردیابی شده و به تبلیغات شما نسبت داده می شود.
- ارزش تبدیل خریدهای وب سایت (عددی): ارزش کل خریدهای وب سایت برای محصولات متعلق به بخش کاتالوگ استفاده شده در یک کمپین
داشبوردهای مرتبط:
12 خرداد 1402
6 خرداد 1402
دیدگاهتان را بنویسید