داشبورد تبلو - اتصالات شبکه برق
این داشبورد تبلو Tableau به شما این امکانات را می دهد:
- ارزیابی و بهبود توانایی خود برای رسیدگی به درخواست های مربوط به اتصالات شبکه برق
- سطح خدمات ارائه شده را ارزیابی کنید
- ابتدا درخواست هایی را که باید رسیدگی شود شناسایی کنید
- تلاشهایمان را روی مناطقی متمرکز کنیم که بیشتر به آن نیاز دارند
منابع
- سایت مرجع
- فایل راهنما
- فیلم آموزشی
- به سوالات کلیدی کسب و کار خود پاسخ دهید
Answer Key Business Questions
- در حال حاضر چند درخواست باز است؟
- چقدر درخواست ها را به طور موثر تکمیل کردیم؟
- کدام درخواست ها را باید در اولویت قرار دهیم؟
- مراکز کاری ما در رسیدگی به درخواست ها در بازه های زمانی تعیین شده توسط تنظیم کننده چقدر موثر هستند؟
- چگونه آنها را با یکدیگر مقایسه می کنند؟
- نظارت و بهبود KPI ها
Monitor and Improve KPIs
Requests
- درخواست های ایجاد شده: تعداد کل درخواست های ایجاد شده
- درخواستهای باز: تعداد درخواستهایی که در حال حاضر باز هستند
- درخواست های تکمیل شده: تعداد درخواست هایی که در طول دوره تکمیل شده اند
Adherence to SLA
- Nb درخواست های تکمیل شده مشمول SLA: تعداد کل درخواست های تکمیل شده با تاریخ توافق شده تعریف شده
- Nb درخواستهای تکمیلشده در SLA: تعداد درخواستهایی که در بازه زمانی تعیینشده توسط تنظیمکننده تکمیل شدهاند
- درخواستهای تکمیلشده در % SLA: سهم درخواستهایی که در بازه زمانی تعیینشده توسط تنظیمکننده تکمیل شدهاند
- Nb درخواستهای تکمیلشده که در SLA نیستند: تعداد درخواستهایی که فراتر از بازه زمانی تعیینشده توسط تنظیمکننده تکمیل شدهاند
- درخواستهای تکمیلشده در % SLA: سهم درخواستهایی که فراتر از بازه زمانی تعیینشده توسط تنظیمکننده تکمیل شدهاند (فقط با در نظر گرفتن درخواستهایی که مشمول SLA هستند)
Time
- میانگین زمان چرخه: میانگین تعداد روزهای کاری برای بستن درخواست (فقط برای درخواستهای بستهشده که مشمول SLA هستند، بیان شده در روز)
- میانگین زمان پایان به پایان: میانگین تعداد روز برای بستن یک درخواست، از تاریخ درخواست تا تاریخ تکمیل (بیان شده در روز)
Applicants
- متقاضیان: تعداد کل دانشجویانی که درخواست معتبر ارسال کرده اند (به استثنای برنامه های نامعتبر)
- همه متقاضیان: تعداد کل دانشجویانی که برای ما درخواست ارسال کردند (از جمله برنامه های نامعتبر)
- برنامه های کاربردی برای هر متقاضی: میانگین تعداد درخواست ها برای هر متقاضی (از جمله برنامه های نامعتبر)
- سن متقاضی: میانگین سنی متقاضیان (زمانی که درخواست می کنند)
- ویژگی های داده های مورد نیاز
Required Attributes
- شناسه درخواست (رشته) / Request ID : شناسه درخواست منحصر به فرد
- درخواست کننده (رشته) / Requester : نام مشتری/شرکت
- مرکز کار (رشته) / Work Centre : درخواست انبار اختصاص داده شده به
- کشور محل کار (رشته؛ نقش: کشور) /Worksite Country : کشوری که اتصال در آن انجام خواهد شد
- کد پستی محل کار (رشته؛ نقش: کدپستی) / Worksite Postcode : کد پستی که در آن اتصال انجام خواهد شد
- تاریخ کامل واقعی (تاریخ): تاریخی که درخواست واقعاً توسط آن تکمیل شد
- تاریخ درخواست (تاریخ): تاریخی که درخواست به توزیع کننده ارسال شد
- تاریخ کامل مورد انتظار (تاریخ): تاریخی که درخواست باید تا آن تکمیل شود
- نوع درخواست (رشته): نوع مداخله اتصال ← مقادیر نمونه: “اتصال جدید”، “لغو”، “تغییر”…
- استفاده (رشته): استفاده از اتصال ← مقادیر نمونه: “مسکونی”، “تجاری”…
- فازهای درخواستی (رشته): تعداد فازهای اتصال ← مقادیر نمونه: “یک فاز”، “سه فاز”…
- آیا نصب قابل تجدید است؟ (رشته) ← مقادیر مورد انتظار: “Y” اگر قابل تجدید باشد، “N” در غیر این صورت
- آیا درخواست تکمیل شده است؟ (رشته) ← مقادیر مورد انتظار: “Y” در صورت تکمیل درخواست، “N” در غیر این صور
- آیا درخواست منوط به SLA است؟ (رشته) ← مقادیر مورد انتظار: “Y” اگر درخواست مشمول SLA باشد، “N” در غیر این صورت
داشبوردهای مرتبط:
14 خرداد 1402
8 خرداد 1402
دیدگاهتان را بنویسید