داشبورد تبلیغات گوگل در تبلو Tableau
این شتاب دهنده تبلو Tableau به شما این امکانات را می دهد:
- ارزیابی و بهبود عملکرد کمپین های بازاریابی خود با تبلیغات گوگل
- بر روی کارآمدترین کلمات کلیدی تمرکز کنید
- نتایج بهینه سازی کمپین را در طول زمان حسابرسی کنید
منابع
- سایت مرجع / Developer Website
- فایل راهنما
- فیلم آموزشی
- به سوالات کلیدی کسب و کار خود پاسخ دهید
Answer Key Business Questions
- سرمایه گذاری های بازاریابی ما چقدر کارآمد هستند؟
- آیا آگاهی را افزایش می دهیم؟ آیا تعامل را توسعه می دهیم؟
- موثرترین کلمات کلیدی برای استفاده در تبلیغات کدامند؟
- عملکرد کمپین های برتر ما چگونه است؟
- عملکرد کمپین های ما چگونه تغییر می کند؟
- نظارت و بهبود KPI ها
Monitor and Improve KPIs
Awareness
- تعداد بازدیدها: تعداد دفعاتی که تبلیغات شما روی صفحه نمایش داده شده است
- CPM (هزینه به ازای هر 1000 نمایش): هزینه در هر میلیون (نمایش): هزینه متوسط به ازای هر 1000 بار نمایش (بیان شده به واحد پول)
- نمایش در هر کلیک: تعداد دفعاتی که تبلیغات شما روی صفحه نمایش داده شده است
Engagement
- مجموع کلیک ها: تعداد کل دفعاتی که کاربران روی یک افزودنی کلیک کرده اند تا به ملک شما برسند
- CPC (هزینه به ازای هر کلیک): هزینه به ازای هر کلیک: میانگین هزینه هر کلیک (بیان شده به واحد پول)
Investment Efficiency
- مجموع هزینه: مقدار کل تخمینی پولی که برای کمپین، مجموعه تبلیغاتی یا تبلیغ خود در طول برنامه زمان بندی آن خرج کرده اید (به ارز بیان می شود)
- CTR (Click-Through-Rate): نرخ کلیک: تعداد کلیک هایی که تبلیغ شما دریافت می کند تقسیم بر تعداد دفعاتی که تبلیغ شما نشان داده می شود (بیان شده بر حسب درصد)
Traffic
- مجموع جلسات: تعداد کل جلسات (یک جلسه تعامل بین وب سایت و بازدیدکننده ای است که حداقل یک صفحه را بارگذاری کرده است)
- مجموع بازدیدهای صفحه: تعداد کل صفحات مشاهده شده در تمام جلسات
- درصد پرش: درصد بازدیدکنندگانی که یک صفحه وب را بدون انجام کاری ترک میکنند (بیان شده بر حسب درصد)
- میانگین مدت زمان جلسه: میانگین مدت زمان هر جلسه
- میانگین بازدید از صفحه: میانگین تعداد صفحات مشاهده شده در یک جلسه
- ویژگی های داده های مورد نیاز
Required Data Attributes
- تاریخ (تاریخ): تاریخ مرجع ← [ga:date]
- URL مقصد (رشته): نشانی اینترنتی که تبلیغات Adwords شما ترافیک را به آن ارجاع می دهد ← [تبلیغات – ga:adDestinationURL]
- شبکه توزیع تبلیغات (رشته): شبکههایی که برای ارائه تبلیغات شما استفاده میشوند (محتوا، جستجو، شرکای جستجو…) ← [تبلیغات – ga:adDistributionNetwork]
- کمپین (رشته): کمپین تبلیغاتی ← [تبلیغات – ga:campaign]
- گروه تبلیغات (رشته): نام گروه تبلیغات AdWords شما ← [تبلیغات – ga:adGroup]
- محتوای آگهی (رشته): محتوای آگهی ← [تبلیغات – ga:adContent]
- کلمه کلیدی (رشته): منبع ترافیک ← [اکتساب – ga:sourceMedium]
- هزینه (عددی): هزینه مشتق شده برای کمپین تبلیغاتی ← [تبلیغات – ga:adCost]
- نمایشها (عددی): تعداد کل نمایشهای کمپین ← [تبلیغات – ga:impressions]
- کلیکها (عددی): تعداد کل دفعاتی که کاربران برای رسیدن به دارایی شما روی یک افزوده کلیک کردهاند ← [تبلیغات – ga:adClicks]
- تعداد بازدید از صفحه (عددی): تعداد کل بازدید از صفحه برای دارایی شما ← [پیگیری صفحه – ga:نمایش صفحه]
- جلسات (عددی): تعداد کل جلسات ← [جلسه – ga:sessions]
- Bounces (عددی): تعداد کل جلسات تک صفحه (یا بازدید تک تعامل) برای دارایی شما ← [Session – ga:bounces]
- زمان در صفحه (عددی): مدت زمانی که کاربر در یک صفحه خاص در چند ثانیه صرف کرده است ← [Page Tracking – ga:timeOnPage]
- مدت زمان جلسه (عددی): کل مدت زمان جلسات کاربر که بر حسب ثانیه نمایش داده می شود ← [کاربران – ga:sessionDuration
داشبوردهای مرتبط:
12 خرداد 1402
6 خرداد 1402
دیدگاهتان را بنویسید