داشبورد تجزیه و تحلیل مرکز تماس در تبلو Tableau به مدیران مرکز تماس اجازه می دهد تا تجربیات مشتریان خود و عملیات مرکز تماس خود را مدیریت کنند. این داشبورد بینش هایی را در مورد نیازهای مشتریان و دلایل و زمان هایی که آنها با آنها تماس می گیرند به مدیران ارائه می دهد.
عملکرد عوامل؛ و مشتریان در معرض خطر، به طوری که آنها بتوانند مشکلات مشتری را شناسایی و اصلاح کنند، مطمئن شوند که نمایندگان مناسب در زمان مناسب کار می کنند، و مطمئن شوند که کارکنان آنها مهارت های مناسبی برای ارائه یک تجربه عالی به مشتری دارند.
این داشبورد که بر اساس استقرار و پروژههای مشتری است، از دادههای مرکز تماس خود Tableau از شتابدهنده مرکز تماس پشتیبانی میشود.
دیدگاهتان را بنویسید