داشبورد تبلو - بررسی درآمد اتاق
در این داشبورد تبلو Tableau به بررسی و ارزیابی درآمد اتاق و روش های توسعه آن پرداخته می شود
در این داشبورد تبلو به امکانات ذیل دسترسی دارید:
- درآمد اتاق های خود را ارزیابی و توسعه دهید
- تحلیل عمیق تا سطح جزئیات ویژگی
- محرک های اساسی عملکرد خود را شناسایی کنید
- بهبود سطح پر شدن اتاق را در طول زمان اندازه گیری کنید
منابع
- سایت مرجع / Developer Website
- فایل راهنما
- فیلم آموزشی
- به سوالات کلیدی کسب و کار خود پاسخ دهید
Answer Key Business Questions
- چقدر از اتاق هایمان درآمد کسب می کنیم؟
- چقدر در فروش اتاق هایمان موفق بودیم؟
- به طور متوسط از هر اتاق چقدر درآمد حاصل می شود؟
- توانایی ما برای پر کردن اتاق های موجود با قیمت متوسط چقدر است؟
- چقدر از یک ملک خاص درآمد کسب می کنیم؟
- نظارت و بهبود KPI ها
Monitor and Improve KPIs
خصوصیات
ویژگی های Nb: تعداد کل دارایی های مدیریت شده
درآمد
- مجموع درآمد اتاقها: مجموع درآمدهای حاصل از اتاقهای فروخته شده (به واحد پولی)
- ADR (متوسط نرخ روزانه): میانگین نرخ روزانه: میانگین مبلغ پرداختی برای اتاق های فروخته شده در طول دوره. KPI فقط اتاقهای مهمان درآمدزا را پوشش میدهد (به ارز بیان میشود)
- RevPAR (درآمد به ازای هر اتاق در دسترس): درآمد متوسط به ازای هر اتاق در دسترس: درآمد حاصل از هر اتاق در دسترس، خواه اشغال باشد یا نباشد (به واحد پولی بیان میشود)
اتاق ها
- مجموع اتاق های موجود: تعداد کل اتاق های موجود در طول دوره
- مجموع اتاق های فروخته شده: تعداد کل اتاق های فروخته شده در طول دوره
- OCC (نرخ اشغال): سهم اتاق های فروخته شده از کل اتاق های موجود در طول دوره. این یکی از بالاترین شاخص های موفقیت است که نشان دهنده جذابیت یک ملک (به صورت درصد بیان شده) است.
- مجموع اتاقهای فروختهنشده: تعداد کل اتاقهایی که در دسترس بودند اما در طول دوره خالی ماندهاند
- % اتاقهای فروختهنشده: سهم اتاقهایی که در دسترس بودند اما خالی ماندند در کل تعداد اتاقهای موجود در طول دوره (بیان شده بر حسب درصد)
میهمانان
- مجموع مهمانان: تعداد کل مهمانان میزبانی شده در طول دوره
- مهمان در هر اتاق: میانگین تعداد مهمان در هر اتاق فروخته شده در طول دوره
- ویژگی های داده های مورد نیاز
Required Data Attributes
Date (تاریخ): دوره تحلیل شده
Property (رشته): تعیین ملک
Brand (رشته): برندی که ملک به آن تعلق دارد
Country (رشته، نقش: کشور): کشوری که ملک در آن واقع شده است
City (رشته، نقش: شهر): شهری که ملک در آن واقع شده است
Rooms Revenue (عددی): درآمد حاصل از اتاق های فروخته شده
Rooms Available (عددی): تعداد اتاقهای موجود در ملک در طول دوره (تعداد اتاقها ضربدر تعداد روزهای در دسترس بودن)
Rooms Sold (عددی): تعداد اتاق های فروخته شده در طول دوره
Nb of Guests (عددی): تعداد مهمانان میزبانی شده در طول دوره
داشبوردهای مرتبط:
30 خرداد 1402
4 خرداد 1402
دیدگاهتان را بنویسید