داشبورد تجزیه و تحلیل بازی
داشبورد تجزیه و تحلیل بازی دادههای پلتفرم مانند رسانههای اجتماعی را ترکیب میکند تا دید واضحی از الگوهای بازی، مصرف و درآمد ارائه دهد.
این شتاب دهنده برای کمک به مشتریان بازی طراحی شده است
- مشتریان جدید را سریعتر و راحت تر به دست آورید.
- بهبود تجربه گیمر؛
- و الگوهای درآمد و هزینه را در بازی دنبال کنید.
منابع
- سایت مرجع / Developer Website
- فایل راهنما
- فیلم آموزشی
این طراحی برای کمک به استودیوها در هر اندازه ای است که داده ها و استراتژی های هوش مصنوعی خود را با ارائه چارچوبی برای یکسان سازی تمام داده های بازی و جامعه شما ارتقا دهند. Gamehouse یک نمای 360 درجه از تجارت خود ارائه می دهد که بینش های عملی را برای جذب، تعامل و حفظ گیمر باز می کند.
Gamehouse بر چندین چالش رایج تحلیلی برای شرکت های بازی غلبه می کند، مانند حجم عظیم داده ای که به طور مداوم تولید می شود. منابع و سیستم های مختلف داده و پلتفرمهای دادههای مشتری سخت. و به طور برجسته، مهارت های مورد نیاز برای ترکیب بهترین شیوه های هوش مصنوعی در کلاس با Analytics.
صنعت بازی در ایالات متحده بیش از 100 میلیارد دلار درآمد ایجاد می کند، و این Accelerator از Lovelytics بستری را برای شرکت های بازی ایجاد می کند تا با درک اینکه دقیقاً چه تعاملی با مشتری درآمد ایجاد می کند، محصولات بهتر و هدفمندتری را سریعتر عرضه کنند.
- به سوالات کلیدی کسب و کار خود پاسخ دهید
- چند نفر در حال بازی ما هستند و چه زمانی بازی می کنند؟
- نرخ های نگهداری و ریزش بر اساس گروه استفاده از مشتری چقدر است؟
- چه نوع خریدهای درون بازی انجام می شود؟
- احساسات رسانه های اجتماعی چیست؟
- عملکرد پلت فرم ما چگونه است؟ هر چند وقت یکبار خراب می شود؟
- نظارت و بهبود KPI ها
- بازیکنان فعال روزانه
- رویدادهای درون بازی
- خریدهای روزانه
- بازی خراب می شود
- تعداد بازیکنان
- نرخ ماندگاری هفت روزه
- نرخ ریزش هفت روزه
- نرخ نگهداری 30 روزه
- نرخ ریزش 30 روزه
- بازیکنان با خرید
- میانگین درآمد هر بازیکن
- خرید بر اساس نوع
- احساسات رسانه های اجتماعی
- رتبه بندی سمیت رسانه های اجتماعی
- استراتژی داده
Gamehouse چندین نوع مختلف داده را در مدل معماری Databricks Medallion ترکیب می کند.
- تله متری بازی از موتور بازی، مانند Unity، Unreal، Godot، GameMaker، CryEngine یا Amazing Lumberyard.
- شاخص های کلیدی عملکرد کسب و کار، که از انبارهای داده ساختاریافته می آیند و عملکرد و موفقیت یک بازی ویدیویی را در برابر اهداف استراتژیک و عملیاتی آن اندازه گیری می کنند.
- خدمات بازی زیرساخت های حیاتی را فراهم می کند که به نظارت و مدیریت دقیق نیاز دارد، مانند میزبانی سرور، شبکه چند نفره، تطبیق، صدای پخش کننده و چت و موارد دیگر.
- دادههای فراتر از بازی، از جمله دادههای رسانههای اجتماعی، دادههای انجمن، و بررسیهای بازیکنان. منابع داده بسیار متفاوت خواهد بود، اما معمولاً شامل سایتهای رسانههای اجتماعی مانند Reddit، Twitter، TikTok و Facebook، سایتهای ویدیویی مانند Twitch و YouTube، و سایتهای بررسی بازیکن مانند Steamworks و Epic Games Store میشود.
این منابع داده در سطح برنز معماری مدالیون جمع آوری و فیلتر شده اند. پیوست و ساختار در سطح نقره ای. و برای مصرف در سطح طلا آماده می شود.
دیدگاهتان را بنویسید